• برای یافتن موارد مورد نظر خود از کلیدهای ترکیبی Ctrl+F استفاده کنید و سپس کلمه های کلیدی مورد نظرتان را تایپ کنید تا مرورگر شما را در این زمینه کمک کند.
  • اگر پاسخ سوال خود را در بین سوالات پر تکرار نیافتید در انتهای همین صفحه سوال خود را عنوان کنید تا پاسخ دهیم.
  • بخش سوالات متداول توسط عموم قابل رویت است بنابراین از ارسال اطلاعات شخصی خود در این بخش بپرهیزید.

بازی دیجیتالی چیست؟

امروزه بازی های ویدیویی به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی انتشار می یابند. بازی های فیزیکی و دیجیتالی از نظر محتوا تفاوتی ندارد. بازی های فیزیکی بصورت دیسک می باشند و با قرار دادن آنها درون کنسول می توانید از بازی خود لذت ببرید اما بازی های دیجیتالی بصورت مجازی ارائه می شوند و با خرید لایسنس، قابلیت نصب در کنسول شما بوجود خواهد آمد.

بازی دیجیتالی را چطور می توانیم تهیه کنیم؟

بازی های دیجیتالی را می توان بصورت مستقیم از فروشگاه رسمی شرکت های سونی و مایکروسافت خریداری کرد تا تجربۀ یک خرید بدون واسطه را به دست آوریم. با خرید لایسنس بازی مورد علاقه خود از شرکت سونی یا مایکروسافت شما برای همیشه مالک آن بازی خواهید شد و امکان دانلود بازی برای شما فراهم خواهد شد.

با وجود اینکه قیمت بازی های فیزیکی و دیجیتالی به هم نزدیک هستند، چطور این عناوین در فروشگاه گیم شیرینگ با نیمی از هزینه بازی های فیزیکی عرضه می شوند؟

تفاوت بازی های فیزیکی و دیجیتالی در این است که بازی فیزیکی در لحظه توسط یک نفر می تواند استفاده شود اما بازی های دیجیتالی امکان استفاده توسط دو نفر بصورت همزمان را دارد، بنابراین دلیل قیمت پایین بازی ها در فروشگاه گیم شیرینگ به دلیل استفاده از قابلیت شیرینگ است.در واقع بازی های ارائه شده با استفاده از این قابلیت بین دو نفر به اشتراک گذاشته می شوند.

آیا هر دو نفر می توانند از تمام امکانات بازی استفاده کنند؟

در قابلیت شیرینگ هر دو نفر می توانند از تمام محتوای بازی استفاده کنند و بطور همزمان از بازی مورد علاقه خود استفاده کنند بدون اینکه دخالتی در بازی یکدیگر داشته باشند.

با توجه به اینکه لازم است بازی های دیجیتالی را دانلود کنیم، آیا خرید به اینصورت به صرفه است؟

شما علاوه بر استفاده از طرح های شرکت های ارائه دهنده سرویس های اینترنتی که بسیار به صرفه هستند، می توانید دیتای بازی را از فروشنده هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، خریداری کنید.

قصد تهیه دیتا دارم، چه ریجنی تهیه کنم؟

دیتا را در ریجن یک یا آمریکا تهیه کنید زیرا همه بازی های فروشگاه گیم شیرینگ در ریجن یک ارائه می شود.

دیتای خریداری شده را چگونه به کنسول انتقال دهیم؟

برای انتقال دیتای خریداری شده از فروشگاه گیم شیرینگ به داخل کنسول از نرم افزار PSX DOWNLOAD HELPER برای PS4 و از نرم افزار XBOX ONE DRIVE CONVERTER برای XONE استفاده می شود.

آیا برای خرید از فروشگاه گیم شیرینگ خرید اشتراک طلایی و ویژه الزامی است؟

خیر، فروشگاه گیم شیرینگ به همه علاقه مندان خدمات ارائه می دهد اما با تهیه اشتراک طلایی یا ویژه می توانید خدمات بیشتر و ارزان تری دریافت کنید.

آیا امکان پیش خرید بازی ها در فروشگاه گیم شیرینگ وجود دارد؟

کلیه مشترکین طلایی و ویژه می توانند از بخش پیش فروش نسبت به پیش خرید بازی ها اقدام کنند.

وقتی یک بازی را پیش خرید می کنم، پس از عرضه باید مبلغی پرداخت کنم؟

در هنگام پیش خرید شما اکانت یک بازی را تهیه می کنید و پس از عرضه نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهد بود.

آیا با خرید بازی های شیرینگ امکان آپدیت بازی و کنسول فراهم هست؟

بله، براحتی می توانید بازی و کنسول خود را آپدیت کنید.

امکان استفاده از بخش چند نفره آنلاین بازی ها و دریافت تروفی و اچیومنت وجود دارد؟

بله، به لحاظ ارائه قانونی شما امکان استفاده از همه قابلیت های آنلاین یک بازی را خواهید داشت و تروفی و اچیومنت ها نیز برای شما ثبت خواهد شد.

بازی هایی که توسط فروشگاه گیم شیرینگ ارائه می شود تا چه مدت اجرا می شوند؟

بازی های فروشگاه گیم شیرینگ به لحاظ ارائه قانونی تضمین اجرای دائمی را به همراه دارند.

آیا امکان فروش یا تعویض بازی های خریداری شده را داریم؟

فروشگاه گیم شیرنگ امکان فروش و تعویض بازی های کاربران را در دو طرح جداگانه فراهم آورده است.استفاده از این دو بخش برای عموم آزاد است.

فروشگاه گیم شیرینگ کارمزدی بابت فروش بازی ها در حراجی دریافت می کند؟

بله، این مبلغ در جدول تعرفه ها ثبت شده است و توسط خریدار پرداخت خواهد شد.

چگونه می توانیم بازی خود را برای فروش یا تعویض آگهی کنیم؟

برای فروش یا تعویض بازی های خریداری شده از فروشگاه گیم شیرینگ به حساب کاربری در منوی سایت مراجعه کنید.

آیا با خرید دیتای بازی و بدون تهیه اکانت می توانم بازی کنم؟

خیر، دیتای بازی ها تنها حاوی محتویات بازی است و بدون خرید اکانت بازی این دیتا ارزش اجرایی نخواهد داشت.

بازی های طرح اجاره در چه ظرفیتی ارائه می شوند؟

عموما بازی های موجود در طرح اجاره برای PS4 در ظرفیت سوم و برای XONE در ظرفیت عادی قرار دارند اما ممکن است گاهی بازی های این دو کنسول در طرح اجاره در ظرفیت دوم یا هوم نیز ارائه شوند.

چرا سفارشات ثبت شده در طرح حراجی و تعویض کندتر از فروشگاه اصلی تحویل می شود؟

روند تحویل سفارشات حراجی و طرح تعویض به دلیل ایجاد هماهنگی با فروشنده از فروشگاه اصلی کندتر می باشد.

آیا من می توانم برای دوستانم بازی تهیه کنم؟

اینکار در فروشگاه گیم شیرینگ تخلف محسوب می شود. دوست شما می تواند خودش اکانت کاربری بسازد و از فروشگاه بازی تهیه کند.

قصد فروش بازی خود به دوستم را دارم،چه باید بکنم؟

می توانید بازی خود را در حراجی آگهی کنید و ایشان پس از ثبت نام در سایت اقدام به خرید بازی شما از حراجی کند.انتقال خارج از حراجی تخلف محسوب می شود.

تفاوت اکانت کامل با اکانت شیرینگ چیست؟

اکانت شیرینگ حاوی یک ظرفیت از دو ظرفیت مجاز یک بازی دیجیتالی است و اکانت کامل شامل تمام ظرفیت ها می باشد.

تفاوت اکانت کامل با اکانت آکبند در بازار چیست؟

بطور ساختاری اکانت کامل با اکانت آکبند تفاوتی ندارد اما به دلیل ارائه غیرقانونی بعضی از افراد سودجو و بدنام شدن اکانت های آکبند تصمیم گرفتیم تا نام اکانت کامل را روی این اکانت ها بگذاریم تا مشترکین متوجه تفاوت این دو باشند.

1159 پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر
  1. bornamilad گفته:

    با سلام و خسته نباشید.به تازگی خبری منتشر شده که از ابتدای ماه آپریل بعضی از حساب های کاربری که مربوط به ایالت های خاصی از امریکای شمالی هستند مجبور به پرداخت مالیات هنگام خرید بازی هستند هرچند ایالاتی هستند که شامل این قانون نمیشوند مثل اورگن.سوالم اینه که فروشگاه شما هنگام ساختن اکانت ها چه تصمیمی میگیره؟

  2. VicTor71 گفته:

    آقا سلام. ممنون بابت سایت خوبنتون. چند تا سوال داشتم
    1- ظرفیت هوم که کلا نیازی به اینترنت نداره. درسته؟ چون یکی از دوستان من میخواد خرید کنه و دسترسی زیادی به نت نداره.
    2- من بعضی بازیها رو میخواستم اکانت کامل بگیرم که با دوستم استفاده کنیم. این کار که مشکلی نداره؟ مثلا الان Battlefield™ 1 – Titanfall® 2 Deluxe Bundle رو میخواستم بخرم که با هم استفاده کنیم.
    3- تو اکانت کامل چجوری میشه هوم و عادی رو برای دو دستگاه مشخص کرد؟
    4- اگه قبلا دیسک بازی رو داشته باشیم بازم نیازی به دیتا هست یا بازم باید دیتا دانلود کرد؟
    5- چرا تو بازیها و حتی توی طرح حراجی مشخص نیست که ظرفیت هوم هست یا عادی؟
    6- چجوری میتونم دیتا رو از روی ایکس باکس به داخل هارد منتقل کنم تا برای ایکس باکس دوستم بریزم.
    ممنون از شما و ببخشید که سوالات زیاد شد

    • batavm گفته:

      سلام. ممنون از لطفتون…
      1-توضیحات مربوط به ظرفیت هوم و سایر ظرفیت ها در قوانین ذکر شده است.
      2-مشکلی نیست اما در اینصورت چون اطلاعات اکانت رو به شخص ثالثی میدید دیگه قابلیت فروش بازی در حراجی مارو از دست می دهید. تاکید میکنم خرید اکانت شیرینگ و ارائه به شخص دیگر تخلف هست و تنها اجازه دارید اکانت کامل بخرید و به دیگری بدید که به دنبال این کار عرض کردم قابلیت فروش در حراجی از بین می رود. برای اینکه قابلیت فروش رو از دست ندید راهکاری وجود داره، میتونید بازی اکانت کامل رو پس از خرید و نصب یک ظرفیت برای خود، ظرفیت دیگر رو در حراجی برای دوستتون آگهی کنید و او بازی رو دریافت کنه و به این ترتیب صاحب فاکتور در سایت ما خواهد شد و ضمن اینکه بصورت مستقل از هم میتونید با پشتیبانی در مورد مسائل مختلف ارتباط برقرار کنید، قابلیت ها و خدمات خاص رو از دست نخواهید داد.
      3-اگر خودتون شیرینگ رو انجام می دهید باید اینکار رو بلد باشید اما اگر از ما اکانت شیرینگ خریداری کنید آموزش های لازم برای استفاده از ظرفیت ارائه شده ارسال خواهد شد.
      4-در ایکس باکس وان اگر دیتا رو از قبل از روی دیسک داشته باشید نیازی به دانلود وجود نخواهد بود اما در پلی استیشن 4 این قابلیت وجود ندارد.
      5-ظرفیت ها انتخابی نیست در فروشگاه گیم شیرینگ چون از نظر ما هر کسی از بازی های دیجیتالی استفاده میکنه باید یک اینترنت حداقلی داشته باشه و در این شرایط دیگه ظرفیت ها مهم نیست و نکته دیگه اینکه در شیرینگ قانونی ظرفیت های هوم و عادی در ایکس باکس و ظرفیت های دوم و سوم در پلی استیشن خدمات و قیمت مشابهی دارند و تنها یک تفاوت اجرایی در اونها وجود داره نه تفاوت محتوایی…
      6-براحی، روی بازی کلید آپشن رو بزنید و گزینه هایی که براتون ارائه میشه مثل گزینه های کامپیوتر براحتی قابلیت کپی روی هارد رو بهتون میده…
      خواهش میکنم. موفق باشید.

  3. ashkan25 گفته:

    سلام و تشکر بابت سایت خوبمون
    یه سوالی داشتم . من امروز اکانت شیرینگ فیفا 17 رو ازتون خریدم . خواستم بپرسم با توجه به اینکه من هنوز دیتای بازی رو کامل دانلود نکردم اشکالی نداره اگه تا دو سه روز دیگه اکانت خریداری شده رو فعال نکنم ؟
    این سوال رو از این جهت میپرسم که در پیامی که بعد از خرید برای من فرستاده شده ذکر شده که “کلیه فرآیند بالا را طی 24 ساعت پس از تحویل سفارش انجام دهید”
    با تشکر

    • batavm گفته:

      سلام. ممنون از شما…
      فرایند نصب اکانت و انجام موارد مربوط به آن باید 24 ساعته انجام بشه اما جریان دانلود میتونه تا هر زمانی طول بکشه و این مورد برای اکانت شیرینگ و کامل صدق میکنه و ظرفیت های آفلاین و اول رو شامل نمیشه چون اونا قانون دیگری داره و همه کارها باید طی 24 ساعت انجام بشه از ست کردن اکانت تا نصب دیتا…

    • batavm گفته:

      سلام. متشکر…
      اکانت شیرینگ یعنی ظرفیت دوم یا سوم و در این مورد باید قوانین رو مطالعه کنید.
      بازی های خریداری شده از فروشگاه رو میتونید در حراجی فروشگاه هر زمان که خواستید برای فروش قرار دهید تا سایر کاربران اقدام به خریداری کنند.
      با تشکر….

    • batavm گفته:

      سلام. در فروشگاه گیم شیرینگ ارائه بصورت رسمی و قانونی است و نه با این آپدیت و نه آپدیت دیگری کار غیرقانونی ای انجام نشده که سونی بخواد جلوش رو ببنده، در فروشگاه گیم شیرینگ ما سوال ظرفیتی نداریم بلکه دو حالت اکانت شیرینگ و اکانت کامل داریم و برای هیچ کدام از این دو نوع در هیچ کدام از دو کنسول مشکلی وجود نداشته، نداره و نخواهد داشت. کنسول هاتون رو در روز عرضه آپدیت های جدید آپدیت کنید تا بتونید از خدمات شرکت های سونی و مایکروسافت استفاده بهتری ببرید.
      با تشکر…

    • batavm گفته:

      سلام. اکانت شیرینگ یعنی ظرفیت دوم یا سوم و در مورد این دو ظرفیت در قوانین توضیح داده شده است.
      ظرفیت اول چیزی جدا از دو ظرفیت اصلی بالا است که گفتم و برای بعضی بازی ها در دسترس هست و میتوند انتخاب کنید.
      ضمنا تعریف شما از ظرفیت ها غلط هست.
      موفق باشید.

  4. MohammadRZ گفته:

    سلام و ممنون از سایت عالیتون

    من یه سوال داشتم-میخواستم ببینم اگه بخوام میتونم رمز اکانت شیرینگمو عوض کنم(البته پس از هماهنگ کردن با شما) ؟
    بازم ممنون

    • batavm گفته:

      سلام. خواهش میکنم.
      این کار تخلف هست و به منزله ضبط اکانت می باشد و شدیدترین برخورد فروشگاه در زمینه این تخلف با فرد خاطی صورت می پذیرد و ضمن قطع دسترسی وی، از فروشگاه و پشتیبانی محروم می شود.

  5. golmoradi گفته:

    سلام بعد از پرداخت پول برای اکانت چقدر زمان میبره اکانت بازی را در اختیارمان قرار بدهید و اگر برای اکانت بازی مشکلی پیش بیاد دستکاری از من نیست شما دوست عزیز پشتیبانی را انجام میدهید

    • batavm گفته:

      سلام. زمان تحویل در قوانین ذکر شده است و در مورد بخش دوم سوال درست متوجه منظورتون نشدم اما اکانت های فروشگاه گیم شیرینگ مشکلی ندارند و براشون پیش نمیاد و اگر هم مالک ظرفیت دیگر تخلفی انجام بده روی شما تاثیر نمیگذاره و اگرم بذاره فروشگاه این مورد رو بررسی و پشتیبانی خواهد کرد بنابراین نگران نباشید.

  6. Saleh.K گفته:

    سلام
    آیا اگر من با خرید گیفت کارت از شما حساب خودم رو شارژ کنم و با اون اقدام به خرید مستقیم بازی از استور کنم بعدش میتونم ظرفیت سوم آنلاین رو از طریق حراجی بفروشم؟

  7. reynolds گفته:

    سلام و عرض ادب
    با فرض اینکه یکی از طرفین رمز اکانت شیرینگ رو عوض کنه دسترسی نفر بعد چی میشه و اگه دسترسی یا بازی به مشکل بخوره با این کار ..آیا با هماهنگی با شما امکان رفع این موضوع و برگردوندن بازی هست ؟؟؟
    ببخشید اگه سوالم ابتدایی یا ممکنه تکراری باشه
    تشکر

    • batavm گفته:

      سلام. تغییر رمز اکاننت شیرینگ تخلف هست، نه تنها رمز بلکه هر اطلاعاتی جز آواتار،بنابراین اگر کسی این کار رو کرد ما به سادگی رمز رو ریست می کنیم و فرد متخلف از خدمات محروم خواهد شد و پس از یک دوره طولانی محرومیت تنها امکان فروش بازی خودش در حراجی رو خواهد داشت چون فروشگاه به این افراد دوبار اعتماد نمی کند. مشکلی هم برای اکانت ها پیش نمیاد اما بر فرض محال که پیش بیاد همه موارد به کمک پشتیبانی سایت براتون حل خواهد شد.
      خواهش میکنم.موفق باشید.

  8. mehrdad_dax21 گفته:

    سلام،من یه فیفا۱۷ و یک بتلفیلد۱ ازتون خریدم که هردوش توی ظرفیت سوم ارائه شد.میخوام بدونم که اگر اکانت اصلی کنسول خودم رو براش پلاس بگیرم،روی تمام اکانت ها میتونم از قابلیت پلاس استفاده کنم؟ممنون!

    • batavm گفته:

      سلام. بلهف اگر اکانت اصلیتون رو پلاس روش فعال کنید و اون اکانت اکتیو پریماری باشه همه اکانت های دیگه شما روی کنسول خودتون قابلیت استفاده از بخش مولتی پلیر بازی هارو به دست میارند.
      با تشکر…

  9. vahid717186 گفته:

    سلام آقای وحیدی سال نو پیشاپیش مبارک
    یه مورد هست برای اطمینان ازتون خواستم بپرسم : داشتن چند تا بازی ظرفیت سوم ps4 ممکنه مشکلی داشته باشه واسمون ؟ جایی خوندم که اگر چند بازی مختلف رو لاگین کنید رو دستگاه (ظرفیت سوم) سونی ممکنه به اکانت ها گیر بده . صحت داره این قضیه ؟
    مرسی

« دیدگاه های قدیمی تر

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید